בתגובה לירי הקליע: צה"ל תקף עמדה של חמאס ברצועה

קובי פינקלר 1 Comment on בתגובה לירי הקליע: צה"ל תקף עמדה של חמאס ברצועה

מוקדם יותר דווח על ירי מכיוון הרצועה לעבר החממות הדרומיות של היישוב ואותר קליע מהירי. בחסדי שמים לא היו נפגעים או נזק

Smoke rises following an Israeli attack on Gaza Strip as it seen from Netiv Haasara, in the Israeli side of the border on May 4, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ðúéá äòùøä òåèó òæä áéú ðôâò äôööä ú÷éôä àååéøéú çéì àåéø öäì ôéöåõ éøé øöåòú òæä äñìîä âáåì ôìñèéðéí צילום: Hadas Parush/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כלי טיס של צה"ל תוקף בשעה זו עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה לירי הקליע מוקדם יותר היום לנתיב העשרה.

כזכור, מוקדם יותר היום (שלישי) דווח על ירי מכיוון הרצועה לעבר החממות הדרומיות של היישוב ואותר קליע מהירי. בחסדי שמים לא היו נפגעים או נזק.

בליל שבת האחרון נורו שתי רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל, אחת מהן יורטה בשמי אשקלון על ידי מערכת כיפת ברזל. הרקטה השנייה נפלה בשטח פתוח.

בתגובה לשיגור הרקטות לעבר אשקלון וחבל לכיש, תקף חיל האוויר בשני גלי תקיפות ברצועת עזה והפציץ בין היתר אתר צבאי של חמאס ובו סדנת ייצור תת-קרקעית ומפעל לייצור רקטות של חמאס הבנוי על פני הקרקע.

בתוך כך, ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ ערכו היום סיור בפיקוד הצפון ובקו הגבול עם לבנון וקיימו הערכת מצב מבצעית. ראש הממשלה לפיד אמר: "פנינו אינן לעימות אבל מי שינסה לפגוע בריבונות שלנו או באזרחי ישראל יגלה מהר מאוד שהוא עשה טעות חמורה". גנץ אמר: "מדינת לבנון ומנהיגיה יודעים היטב שאם יבחרו בנתיב האש – יכוו ויפגעו קשות".

אתמול (שני) זיהו כוחות צה"ל רחפן חוצה משטח לבנון לשטח ישראל והפילו אותו. הרחפן היה במעקב של יחידות הבקרה האוויריות לאורך האירוע. הרחפן ככל הנראה משוייך לארגון הטרור חיזבאללה. דובר צה"ל מסר כי "צה״ל ימשיך לפעול על מנת למנוע כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל".

בתחילת החודש יירט צה"ל יירט מעל הים התיכון שלושה כלי טיס בלתי מאוישים של ארגון הטרור חיזבאללה שטסו מלבנון לעבר אסדת הגז כריש שהחלה בביצוע עבודות הקידוח לפני שבועיים.

אחד הכטב"מים יורט על ידי מטוס קרב מסוג ברק שהוזנק מטייסת העמק ברמת דוד, ושני כלי הטיס הנוספים יורטו על ידי טילי ברק של ספינת הטילים אח"י אילת – יירוט מבצעי ראשון מסוגו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    וווואאאאאאאוווווווווו ממש פירקתם להם ת'חיים…. לא חסרות להם עמדות… ראינו מה קרה בנתיב העשרה..